فروشگاه سولفات آمونیوم ایرانی مرکبات

سولفات آمونیوم مرکبات همانگونه که از نام آن مشخص است برای درختان مرکبات استفاده می شود اما به صورت کلی استفاده از آن را می توان به حوزه کشاورزی محدود دانست. در واقع هر زمان که نیاز باشد تا شما از گوگرد استفاده نمایید، می توان این کود را تهیه نمود و بکار گرفت. در حال حاضر برای پرورش مرکبات، پیاز، سیر، تره بار و مواردی از این خانواده، سولفات آمونیوم مرکبات را بکار می برند. این کود را می توان منبع اصلی نیتروژن و گوگردی دانست که گیاهان و میوه جات در اوایل رشد خود به آن نیاز دارند.

هر آنچه که باید در خصوص سولفات آمونیوم مرکبات بدانید

همواره باید در نظر داشته باشید که در ترکیبات این کود حدود 21 درصد نیتروژن، 24 درصد گوگرد و 21 درصد آمونیاک وجود دارد. کود فوق به صورت مایع می تواند به گیاه تزریق شده یا از طریق پانسمان کناری وارد آن گردد. برای تولید این کود باید در نظر داشته باشید که ابتدا آمونیاک آزاد شده به زغال سنگ تبدیل می شود که عموما نیز از کک ذغال سنگ استخراج می گردد. اما برای تولید سولفات آمونیوم لازم است تا حتما اسید سولفوریک را با آمونیاک مخلوط نمود.

باید در نظر داشته باشید که این کود دارای تاییدیه وزارت غذا و دارو است لذا هیچ ضرری برای بدن ندارد. سولفات آمونیوم مرکبات یکی از کودهای محبوب است و برای موارد متفاوتی همانند ذرت، بلال،مرکبات، سیب زمینی و حتی برنج و گندم مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این کود توصیه می شود تا طی سه مرحله در فروردین، خرداد و شهریور آن را به زمین تزریق نمود تا میزان باروری به مراتب بیشتر شود.

هر آنچه که باید در خصوص سولفات آمونیوم مرکبات بدانید

مزایا اصلی استفاده سولفات آمونیوم برای مرکبات

همانگونه که با توضیحات بالا می توان متوجه شد از کود فوق در شالیزارها و باغ های مرکبات می توان استفاده نمود لذا از کودهای پرمصرف می باشد. جالب است که بدانید تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد، استفاده از آن در مزارع برنج تا 1 تن می تواند محصول نهایی را افزایش دهد. البته باید این مورد را نیز در نظر بگیرید که این کود کیفیت محصول نهایی را نیز بالاتر می برد. از دیگر مزایای استفاده از سولفات آمونیوم مرکبات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیاهان برای رشد و باروری به نیتروژن نیاز دارند که این کود قادر است تا نیتروژن مورد نیاز آنها را تامین نماید.
  • این کود فاکتور مهمی در رشد گیاه است و می تواند رشد را تا چندین برابر بیشتر نماید.
  • کود مذکور را می توان به آسانی با سایر کودهای ازت مخلوط نمود تا کارایی را افزایش داد.
  • این کود به راحتی در آب حل می شود.
  • از این مورد می توان برای تغذیه نمودن خاک های قلیایی بهره برد.
سولفات آمونیوم مرکبات

کاربردهای کود سولفات آمونیوم

گیاهان برای رشد نیاز به مکمل های زیادی دارند. N و S نیز دو مورد از مکمل هایی می باشد که بسیار مورد نیاز می باشد. لذا هر زمان که تشخیص داده شود گیاه یا درخت مرکبات شما به این دو مورد نیاز دارند لازم است تا از کود فوق بهره برداری گردد. یکی از مزایای استفاده از کود فوق این مورد می باشد که در ازت آن در برابر آب شویی بسیار مقاوم بوده لذا می توان انتظار داشت که تاثیر بهتری بر روی گیاه و رشد آنها داشته باشد.

بیشتر بخوانیم  فروشنده سولفات آمونیوم پودری شیراز

خرید سولفات آمونیوم مرکبات

از این کود بیشتر در زمین های قلیایی استفاده می شود لذا می تواند یون های آمونیوم را آزاد نموده و زمین را تا حدی اسیدی نماید. با این توضیح دور از ذهن نیست که بیان داریم استفاده منظم از کود فوق باعث می شود تا PH زمین کاهش یابد. یکی از نکات منفی استفاده از کود فوق این مورد می باشد که در ساختار آن نسبت ازت به آمونیوم کم است و همین مورد نیز موجب می گردد تا هزینه حمل و نقل و در نتیجه هزینه تمام شده نهایی بیشتر شود.

خرید سولفات آمونیوم مرکبات

جالب است که در نظر داشته باشید در باغداری و کشاورزی از این کود به عنوان اسپری نیز استفاده می شود تا حشرات و آفات گیاهان را نیز از بین ببرد. از همین رو می توان در علف کش هایی همانند گلیفوریت و D-2 نیز نمونه هایی از آن را مشاهده نمود.

نحوه استفاده از سولفات آمونیوم مرکبات

برای استفاده از این کود لازم است تا ابتدا زمین و محصول خود را آنالیز نمایید تا میزان کود مورد نیاز تخمین زده شود در گام بعدی توصیه می گردد تا حدود 300 الی 400 کیلوگرم کود را برای زمین های بزرگ استفاده کرد تا نتیجه را مشاهده نمود. به عبارت دیگر در ابتدای بهار برای هر درخت حدود 1 کیلوگرم از این کودها مورد نیاز می باشد. البته اگر بخواهید این مورد را در گلخانه ها و برای گیاهان کوچک استفاده نمایید لازم است تا برای هر باغچه کوچک حدود 25 گرم در هر مترمربع بهره ببرید.

نحوه استفاده از سولفات آمونیوم مرکبات

سفارش خرید سولفات آمونیوم مرکبات

همواره باید در نظر داشته باشید که ایران به دلیل مزارع و باغ های زیادی که دارد، سولفات آمونیوم زیادی نیز مصرف می نماید. برخی از این کودها که اغلب نیز به صورت پودری و کریستالی می باشند از کشورهای دیگر همانند ازبکستان وارد کشور می شوند.شما می توانید این کود را به صورت حضوری در فروشگاه ها یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبری همانند سم سازی تهیه نمایید. در فروشگاه سم سازی انواع کودهای مورد نیاز گیاهان با کیفیت بالا ارائه می شود. همچنین شما می توانید از پرسنل آگاه و با تجربه جهت دریافت مشاوره بهره ببرید. با توجه به اینکه سفارشات شما در اسرع وقت پردازش شده و به دست شما می رسد لذا می توان این فروشگاه را یکی از فروشگاه های موفق و معتبر در این حوزه دانست.

بیشتر بخوانیم  فروش ویژه سولفات آمونیوم همدان

در زمان فروش سولفات آمونیوم در این فروشگاه اغلب مشاوره های تخصصی ارائه می شود که میزان و نحوه استفاده از کود را مشخص می نماید. لذا سفارش سولفات مرکبات از فروشگاه مذکور با اطمینان بیشتری صورت می گیرد. اگر شما نیز قصد دارید تا بدون هزینه نمودن بسیار و بی رویه اقدام به رشد و نمو بهتر گیاهان خود نمایید، توصیه می شود تا حتما با مشاوران فروشگاه مذکور در ارتباط باشید.

Rate this post

Originally posted 2021-11-25 13:50:32.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما