فروشنده سولفات آمونیوم ارومیه در بازار کودهای کشاورزی

فروشنده سولفات آمونیوم ارومیه بطور رسمی در بازارهای کود کشاورزی الیساکود بوده که بطور آنلاین نسبت به فروش آن اقدام میکند. اصولاً به عنوان مکمل خاک در شرایطی که به نیتروژن و گوگرد نیاز است و برای تأمین نیازهای گیاهان در حال رشد استفاده می شود.

اگرچه کود سولفات آمونیوم حاوی 21٪ نیتروژن است و کودهای دیگری نیز وجود دارد که نسبت بالاتری از نیتروژن دارند. نیتروژن موجود در کودهای سولفات آمونیوم هدر می رود و بسیار کمتر از سایر کودهای ازته شسته می شود. از این رو شما می توانید برای خرید به سایت ما که فروشنده انواع سولفات آمونیوم ارومیه هستیم مراجعه فرمایید.

فروشنده انواع سولفات آمونیوم ارومیه

کاربرد سولفات آمونیوم

مشخصات قابل توجه سولفات آمونیوم پودری از جمله کاربردهای سولفات آمونیوم پودری در بخش کشاورزی می توان به بهبود و کاهش PH خاکهای قلیایی و آهکی ، تأمین نیتروژن و گوگرد مورد نیاز برای رشد گیاه و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی اشاره کرد. روند کلی تولید سولفات آمونیوم واکنش اسید سولفوریک با آمونیاک است که در آن مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه سولفات آمونیوم حاوی اسید سولفوریک و آمونیاک هستند.

سولفات آمونیوم عمدتا به عنوان کود شیمیایی در مزارع و محیط های کشاورزی استفاده می شود. بنابراین مقدار و روش کاربرد آن به شرایط محیطی و نوع محصول کشاورزی وابسته است. بنابراین، گریدها و انواع مختلفی از سولفات آمونیوم تولید و عرضه می شود. مهمترین آنها عبارتند از: گرانولهای سولفات آمونیوم، پودر سولفات آمونیوم، سولفات آمونیوم بلوری و همچنین محلول سولفات آمونیوم.

بیشتر بخوانیم  عرضه انواع سولفات آمونیوم گندم

مشخصات قابل توجه سولفات آمونیوم پودری

انواع مختلف کودهای شیمیایی توسط کشاورزان برای رشد و نمو گیاهان استفاده می شود. مهمترین آنها کودهای ازته از جمله اوره است. از آنجا که نیتروژن عامل مهمی در کشاورزی است، نسبت بالای این عنصر در اوره از نظر درصد نیتروژن این ماده در مقایسه با سایر کودهای ازته فاکتور مهمی است. در این میان، نکته اصلی ویژگی های خاک کشاورزی و خواص قلیایی نیتروژن است که استفاده بیش از حد آن مشکلات مختلفی را در خاک و آب های زیرزمینی ایجاد می کند.

از آنجا که بیشتر خاک های کشاورزی ایران قلیایی هستند، استفاده از اوره به تنهایی می تواند در بسیاری از محصولات مشکل ایجاد کند. کود سولفات آمونیوم و همچنین خاصیت تنظیم کننده خاک آن توسط گیاهان جذب می شود و علاوه بر تأمین نیتروژن مورد نیاز گیاه، از گوگرد به عنوان ماده مغذی نیز استفاده می شود و ضمن جلوگیری از افزایش قلیائیت خاک از مزایای دیگری نیز برای گیاه برخوردار است. همچنین سولفات آمونیوم نسبت به سایر کودها کمتر با آب شسته و هدر می رود. در نتیجه آلودگی آبهای زیرزمینی کمتر می شود.

مراکز خرید سولفات آمونیوم ارومیه

مراکز خرید سولفات آمونیوم ارومیه شرکت تولیدی ما از مراکز خرید سولفات آمونیوم ارومیه می باشد. این محصول پرکاربرد و پرخاصیت را با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه به سراسر کشور توزیع می کند. چون کیفیت این محصول بالاست و مشتریان بسیاری را جذب خود کرده است. این امر مشتریان خارجی را خریدار محصول خود کرده و رشد فروش خود را بالا ببرد. از این رو شما مشتریان گرامی برای خرید این محصول به وب سایت ما مراجعه کنید.

Rate this post

Originally posted 2021-07-01 08:09:53.

بیشتر بخوانیم  عرضه کنندگان سولفات آمونیوم ارومیه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما