عرضه کنندگان سولفات آمونیوم ارومیه

عرضه کنندگان سولفات آمونیوم ارومیه با در نظر گرفتن رضایت مندی مشتریان توانسته جایگاه خوبی در سطح بازار به دست آورند. بازار عرضه سولفات آمونیوم عمده با توجه به نیاز بازار اقدام به تهیه و تولید این محصول با کیفیت کرده است و آن را در تنش های بالا و به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهد این محصول با توجه به اینکه کاربردهای فراوانی دارد متقاضیان زیادی از این محصول بی نظیر نیز استقبال کرده‌اند.

عرضه کنندگان سولفات آمونیوم ارومیه

اطلاعاتی درباره سولفات آمونیوم پتروشیمی

اطلاعاتی درباره سولفات آمونیوم پتروشیمی

سولفات آمونیوم پتروشیمی یک نمک غیر آلی است که کارایی بسیار زیادی دارد. سولفات آمونیوم پتروشیمی با خلوص 98% و آمونیاک مورد نیاز با درجه خلوص 99/1% به صورت مایع می باشد و یکی از مهمترین عناصر و عوامل کلیدی در دستیابی به عملکرد مطلوب محصولات زراعی و پترشیمی باشد.


سولفات آمونیوم بهترین منبع تأمین ازت و گوگرد برای درختان میوه و آن دسته از محصولات زراعی است که به این عناصر نیاز فراوان دارند. از آنجا که ازت این کود به شکل آمونیوم و گوگرد آن به شکل سولفات است، آمونیوم به صورت تبـادلی به ذرات رس متصل گردیده و کمتر از کـودهای ازته دیگر در خاک شسته می‌شود.

بنابراین کود سولفات آمونیوم نسبت به سایر کودهای شیمیایی اثرات تخریبی کمتری بر محیط زیست دارد. مـزایای استفاده از سولفات آمونیوم بر سایر کودهای ازته نظیر اوره، دارا بودن ازت آمونیاکی می باشد که این نوع ازت با کمترین مقدار مصرف انرژی توسط گیاه به سرعت جذب و در متابولیسم گیاه به مصرف می رسد. برخی از مزایای آن عبارتنداز:

  • تولید انواع کود کشاورزی
  • استفاده در تصفیه آب و فاضلاب
  • استفاده در تهیه پودر های آتش نشانی
  • استفاده در زمین های کشاورزی و باغات
  • در صنعت غذایی به عنوان بهبود دهنده خمیر نان
  • استفاده در صنعت چرم و دباغی در عملیات آهک گیری
بیشتر بخوانیم  عرضه انواع سولفات آمونیوم گندم

پخش کلی سولفات آمونیوم ارومیه

پخش کلی سولفات آمونیوم ارومیه پخش سولفات آمونیوم ارومیه با کیفیت و مرغوبیت بالا در سراسر کشور انجام می گیرد. امروز استفاده از کود سولفات آمونیوم در کشاورزی بسیار تاثیرگذار بوده و در رشد گیاهان بسیار موثر است و با کیفیت ترین انواع کودهای سولفات آمونیوم کشاورزی کود هایی هستند که می‌توانند خاکهای قلیائی را تقویت کرده و باعث رشد و تقویت گیاه و خاک اطراف آن شود.

پخش سولفات آمونیوم به صورت عمده رضایت خریداران را در بر داشته باشد و همچنین قیمت مصوب و مناسبی که برای آن در نظر می‌گیرند باعث اشتیاق خریداران برای خرید عمده این محصول شده است. با توجه به توان بسیار بالای کارخانجات ایرانی و شرکتهای مختلف، که برای تهیه این محصول اقدام کرده‌اند این محصول از طریق صادرات به کشورهای خاورمیانه عربی و اروپایی صادر شده و مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفته است

Rate this post

Originally posted 2021-06-15 08:09:01.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما