تولید کننده سولفات آمونیوم ارومیه

تولید کننده سولفات آمونیوم ارومیه را با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره گیری از فناوری های روز تولید و به بازار عرضه می کند. ارومیه به عنوان یکی از قطب های مهم تولید این نوع کود صنعتی شناخته می شود.

تولید کننده توانسته با تولید محصولی با کیفیت بالا علاوه بر تامین به موقع نیاز بازار داخلی، مازاد تولیدات خود را به کشورهای دیگر هم صادر نماید. در حال حاضر انواع مختلفی از سولفات آمونیوم با دانه بندی متنوع تولید می شود.

تولید کننده سولفات آمونیوم ارومیه

مشخصات قابل توجه سولفات آمونیوم پتروشیمی

مشخصات قابل توجه سولفات آمونیوم پتروشیمی

همانطور که می دانید سولفات آمونیوم پتروشیمی یکی از بهترین و بی ضررترین کودهای شیمیایی بوده که امروزه در کشاورزی استفاده می شود. این ماده شیمیایی بر پایه یون سولفات ساخته می شود و برای مناطقی که خاک قلیایی داشته و PH خاک آنها بالاست بسیار مناسب است.

سولفات آمونیوم تولید شده در صنعت پتروشیمی برعکس کودهایی نظیر اوره نه تنها قلیاییت خاک را افزایش نمی دهد و خاک را مسموم نمی کند بلکه به متعادل شدن خاک هم کمک نموده و جذب مواد مغذی خاک از طریق ریشه را افزایش می دهد.

سولفات آمونیوم به صورت گرانوله و به رنگ سفید می باشد. این کود متشکل از 21 درصد ازت و 24 درصد گوگرد می باشد و به صورت کیسه های 50 کیلوگرمی بسته بندی و به بازار عرضه می شود. از بارزترین خصوصیات این ماده صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جذب سریعتر ازت توسط گیاهانی که از سولفات آمونیوم استفاده کرده اند.
  • PH خاک های آهک و شور را به شدت کاهش می دهد.
  • سرعت حلالیت آن بالا بوده و به همین دلیل جذب آن سریعتر صورت می گیرد.
  • ماندگاری طولانی تری در خاک دارد. به کمک کودپاش می توان آن را به صورت یکنواخت در سطح خاک پخش کرد.
  • ماندگاری طولانی تری هم نسبت به دیگر انواع کودهای شیمیایی دارد.
بیشتر بخوانیم  تهیه کننده سولفات آمونیوم ایرانی

خرید انواع سولفات آمونیوم ارومیه

خرید انواع سولفات آمونیوم ارومیه

خرید سولفات آمونیوم ارومیه را می توانید به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت انجام دهید. سولفات آمونیوم یکی از انواع کودهای شیمیایی بسیار مفید که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و به باروری خاک کمک زیادی می کند.

به همین دلیل خرید و فروش آن در سال های اخیر رونق بیشتری گرفته است. شما می توانید جهت ثبت سفارش عمده سولفات آمونیوم ارومیه به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید.

بهترین و باکیفیت ترین نوع این کود صنعتی در انواع مختلف عرضه گردیده و مشتری می تواند با توجه به نیاز خود یک یا چند نوع آن را به صورت همزمان سفارش دهد. قیمت سولفات آمونیوم ارومیه عرضه شده نیز به دلیل فروش بی واسطه مناسبتر از قیمت بازار آزاد می باشد.

Rate this post

Originally posted 2021-06-07 14:29:41.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما